donderdag 28 mei 2015

Weekly Deals en aanbieding Big Shot!

Dit zijn de weekly deals voor deze week!
Wil je nog iets bestellen, ik plaats op dinsdag 2 juni 2015 nog een verzamelbestelling!
Dit is dan ook tevens de laatste kans om producten te bestellen uit de oude jaarcatalogus.
Maar......ook kan er op 2 juni 2015 al producten besteld worden uit de nieuwe jaarcatalogus!
Dus....wanneer ik op 2 juni 2015 ga bestellen, kan er uit een 3-tal catalugus besteld worden,
want ook uit de voorjaarscatalogus kan nog besteld worden tot aan 3 juni 2015.
 
Sommige producten zijn in de nieuwe catalogus wel iets duurder geworden.
Denk hierbij aan bv. de inktpads. Maar op 2 juni 2015 gelden nog de oude prijzen!!!!
 
Dan heb ik nog een leuke aanbieding voor jullie!
Want ook de Big Shot is in de nieuwe catalogus duurder geworden.
Op dit moment kost de Big Shot €104,95 maar in de nieuwe catalogus gaat deze €120,- kosten
Best duurder............
 
Maar om de oude jaarcatalogus feestelijk af te sluiten, heb ik een aanbieding voor jullie.
Bestel je de Big Shot nog voor 2 juni 2015 voor de oude prijs van €104,95
krijg je van mij nog eens extra 10% korting.
Je betaald dan voor de Big Shot €94,50
Let op!!!!! Deze aanbieding is alleen geldig bij Made by José
 
Dus wil je nog iets bestellen, geef dan je bestelling uiterlijk
maandag 1 juni 2015 via de mail aan mij door.


Geen opmerkingen: