zondag 24 mei 2015

Stampin'Up! bijeenkomst!

Gistermorgen had ik een vrije zaterdag, maar stond al wel heel vroeg naast mijn bed
om af te reizen naar Duiven voor een bijeenkomst van Stampin'Up!
Een hele gezellige dag, waar Stampin'Up! demonstratrices bij elkaar komen en oa. uitleg
krijgen over de nieuwe catalogus die 2 juni 2015 van start gaat.

Als er van Stampin'Up! uit zo'n bijeenkomst wordt georganiseerd is het leuk dat je een kleinigheidje
meeneemt (dit heet een Swap) om met anderen te ruilen. Hiermee doe je weer leuke ideeën op.

Mijn Swap was een ouderwets lucifer-mapje/doosje, waar ik geen lucifers in gedaan had,
maar taartkaarsjes! En deze mapjes had ik verder versierd.

Ook is het de bedoeling dat je tijdens deze bijeenkomst een naamkaartje draagt, en deze
moet gemaakt zijn met spullen van Stampin'Up!

Het was een zeer geslaagde dag, waar ik veel informatie te horen heb gekregen en
leuke ideeën op heb gedaan!

Ook was er nog tijd om zelf te knutselen.
En ik kan jullie dan ook voor het eerst iets nieuws uit de nieuwe jaarcatalogus laten zien.

Dit kaartje is gemaakt met de nieuwe kleuren Mint Macaron,
Delightful Dijon en Tip Top Taupe!

De stempelsets die gebruikt zijn heten One Big Meaning en Awesomely Artistic.
Twee mooie nieuwe sets!
Daarbij natuurlijk nog een bijpassende envelop!

Wil je ook graag knutselen met producten uit de catalogus, geef je dan snel op voor de
gratis Make-and-Take.
Deze Make-and-Take vind plaats op 10 juni 2015 bij mij thuis.
Je kan je opgeven voor 19.00 uur, 20.00 uur en 21.00 uur.
Wees er snel bij, want VOL = VOL!



5 opmerkingen:

Sarah zei

Wat leuk allemaal ! Liefs ☆ Sarah ☆

Ilse zei

De kaartjes zijn zo mooi, maar die kleine doosjes vind ik SUper!!!!!
Groetjes
Ilse

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Je moet zo'n doosje in close up zetten hoor. Ze zijn echt helemaal geweldig. Ontzettend lief dat ik er een mocht hebben van je.

Judith zei

Ja, super mooi! En ook de manier van presentatie, prachtig! Helemaal op zijn José's (-:

Mandy Buckens zei

Het was echt heel gezellig José en je swapje SUper!!!