dinsdag 5 mei 2015

Nieuwe workshops!

Ik heb weer een tweetal nieuwe workshops onder het kopje "Agenda Workshops" geplaatst.
De eerste vindt plaats op 20 mei 2015.
Tijdens deze workshop gaan we een "Card in a Box" maken.
De workshop vind bij mij thuis plaats en kost €5,-
Kijk voor meer informatie onder het kopje "Agenda Workshops"
Deze "Card in a Box" heb ik gemaakt voor mijn neef en zijn vrouw.
Zij zijn afgelopen vrijdag de gelukkige ouders van een meisje geworden.
Het is zo leuk om eens een andere kaart dan standaard te maken.
 
Verder is er op woensdag 10 juni 2015 bij mij thuis een gratis "Make and Take".
Dit ter gelegenheid van de nieuwe Stampin'Up! catalogus.
Ook hiervoor vind je meer informatie onder het kopje "Agenda Workshops"!
 
Schrijf je gauw in voor één of beide workshops, want VOL=VOL

3 opmerkingen:

Sarah zei

Leuke creatie . Daar zullen ze vast blij mee zijn .
Liefs ☆ Sarah ☆

Marit zei

Wat een schattig kaartje José, daar waren ze vast blij mee!

Liefs,
Marit

Judith zei

Hallo José,
Het lijkt mij heel leuk om aan jouw workshoptafel aan te schuiven. Wil je mij noteren voor de 20ste?
Dank je wel!
Groetjes!!!

PS: Echt een heel lief en mooi versierde Card in a Box!