zondag 31 mei 2015

Nog 2 nachtjes slapen!

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zo ver!
Dan gaat de nieuwe jaarcatalogus van Stampin'Up! van start.
Ik ga op die dag gelijk een bestelling plaatsen, dus wil je iets bestellen,
geef je bestelling dan uiterlijk morgen,
maandag 1 juni 2015 via de mail aan mij door!
 
In de nieuwe jaarcatalogus zijn ook 5 nieuwe kleurtjes opgenomen.
En 3 er van vind ik zelf SUper mooi!
Dat zijn Mint Macaron, Tip Top Taupe en Watermelon Wonder!
 
Tijdens de Stampin'Up! bijeenkomst in Duiven, kreeg ik van Ada Roggeband
een super lief kaartje, dit was haar Swapp.
Haar kaartje heb ik als voorbeeld gebruikt om de cadeautjes voor mijn
vriendinnetje Martine in te pakken.
(Dit kaartje is gemaakt door Ada Roggeband)
Martine was onlangs jarig en afgelopen donderdag vierde we haar verjaardag op het werk
en vrijdag hebben wij het als vriendinnen tijdens een lunch nog gevierd.
Voor beide dagen heb ik de cadeautjes feestelijk versierd!

Zij kreeg oa. een cadeaubon van Made by José, die ze kan gebruiken om
spulletjes van Stampin'Up! te bestellen.
Het zakje waar ik de cadeaubon in heb gedaan, heb ik gemaakt met de
Gift Bag Punch Board!
Dit is een nieuw Board waar je leuke Gift zakjes mee kan maken, in 3 verschillende maten.

(Gift Bag Punch Board te koop voor €23,-)
Vanaf dinsdag 2 juni 2015 is de nieuwe jaarcatalogus ook digitaal in te zien op mijn blog!
 
Wil je zelf aan de gang met producten uit de nieuwe jaarcatalogus, je kan je nog opgeven
voor de gratis Make-and-Take die ik hou bij mij thuis op 10 juni 2015.
Kijk voor meer informatie onder het kopje "Agenda Workshops"!

4 opmerkingen:

Ilse zei

Die zakjes zijn zo leuk, weer iets bij op mijn toch al te lange verlanglijstje van SU ;-)
Je hebt er echt kunstwerkjes van gemaakt.
Groetjes
Ilse

Ilse zei

Die zakjes zijn zo leuk, weer iets bij op mijn toch al te lange verlanglijstje van SU ;-)
Je hebt er echt kunstwerkjes van gemaakt.
Groetjes
Ilse

Martine zei

Hoi José, de kadootjes waren weer super mooi verpakt!! Dankjewel. De inhoud was ook heel leuk!
De 10e kom ik weer lekker bij je knutselen!! Groetjes, Martine

Judith zei

Voor een doosjes/verpakkingsliefhebber als mij zou dit board een must have zijn...
Gave cadeautjes heb je gemaakt!
10 juni was ik er graag bij geweest. Maar samen knutselen kan ook na de zomer nog, toch?! ((-;