donderdag 21 mei 2015

Card in Box-workshop!

Gister had ik bij mij thuis een workshop voor het maken van een "Card in a Box"!
Een leuke workshop, waar ik veel aanmeldingen voor kreeg.
Vandaar dat ik 's middags en 's avonds een zelfde workshop hield.
 
De voorbeelden die ik heb gemaakt:
(Hoofdzakelijk gemaakt met de stempelset Amazing Birthday)

(Hoofdzakelijk gemaakt met de stempelset Somthing for Baby)

(Hoofdzakelijk gemaakt met de stempelset Celebrate Today en Pennant Parade)

Voor alle deelnemers had ik een limonadeflesje versierd!
 
Een zeer geslaagde workshop. En het was leuk om te zien, dat bijna iedereen aan zijn kaart een eigen draai gaf, met als eindresultaat, veel verschillende kaarten!
(Sorry, ik ben vergeten daar een foto van te maken!)
 
Wil je nog iets bestellen, vanavond plaats ik weer een verzamelbestelling.
Geef dan voor 20.00 uur je bestelling via de mail aan mij door!


2 opmerkingen:

Judith zei

Het was zó gezellig en goed verzorgd, José. Ik heb echt een hele leuke avond gehad. Nogmaals bedankt, ook voor de stempelset, die ik mocht winnen, yeah!!!
Mijn Card-in-a-Box kan ik nu natuurlijk nog niet laten zien (-;
Veel plezier zaterdag en hopelijk tot gauw!
Groetjes, Judith

Ilse zei

Die doosjes zijn zo leuk, je roze versie vond ik al zo mooi maar ook de onder zijn super!
Jammer dat je zo ver weg woont ;-)
Groetjes
Ilse