maandag 10 mei 2010

Moederdag en mei-vakantie

Gisteren was het moederdag en ik heb genoten. Ik ben door de kinderen goed verwent. Fleur had op school een papieren cupcake-je gemaakt. Ik wist wel eens waar dat ze dit gemaakt had, omdat ik had dit samen met de hele klas van alle moeders had gemaakt. Ik vond het erg leuk om dit eens voor een grote groep voor te bereiden en de kinderen vonden het ook erg leuk. Omdat ik hierdoor al wist wat Fleur op school had geknutseld, had de meester van Fleur een kaart van Pip gekocht en hierin hadden alle kinderen hun naam geschreven en op de enveloppe stond: Voor een "klasse"-moeder...... Heel erg leuk vond ik dat.

Verder heb ik lekkere douchefris gekregen en een mini I-pod. Deze heb ik gekregen omdat ik wil gaan hardlopen. Een beetje conditie opbouwen. Nu heb ik van Martine een mooi hardloop-schema gekregen en dat is dan gelijk op muziek. Dus ben ik gisteren gelijk maar begonnen met de 1e training. En ik moet eerlijk toegeven, ik vond het best wel zwaar. Maar dat komt natuurlijk ook omdat ik geen enkele conditie heb....... Ik kan me een beetje optrekken aan Martine, want die is al eerder met dezelfde training begonnen, dus hopelijk kunnen we over een aantal weken samen gaan lopen.

Als laatste heb ik nog twee stempelsets gekregen. Deze had ik enige tijd geleden al samen met Martine bij Papertrey Ink besteld, maar had ze keurig weggelegd. Cor weet anders nooit zo goed wat hij samen met de kinderen moet kopen, dus ik dacht ik help hem een beetje, niet wetend dat hij al lang wat wist voor moederdag...... Ik heb de stempelset Vintage Labels en Mixed Massages gekregen. Helemaal leuk......

Verder hebben we lekker thuis moederdag gevierd, ook omdat we zaterdag terug zijn gekomen van een weekje vakantie in Zeeland. We stonden met de caravan op een camping Westhoven in Aagtekerke. Mooie camping met niet zo ver daar vandaag het plaatsje Domburg dat aan zee licht. We hebben ons prima vermaakt. Martine, Ron, Jasper en Lisa zijn nog een dagje geweest. Ook toen zijn we even naar Domburg geweest en hebben daar lekker op een terrasje gezeten. Verder is Monica haar vriendje Michael ook nog een dagje geweest, hebben we heerlijk langs het strand uitgewaaid en vooral ook heerlijk geluierd.
In de vakantie ben ik al vast begonnen met het maken van een traktatie voor de avond -4-daagse, welke bij ons op 8 juni begint. Ik ben hiervoor rolletjes smarties aan het versieren..... En ik moet zeggen, ze worden weer leuk..... Binnenkort laat ik jullie hier wat foto's van zien.
Dit was het voor deze keer.....
Tot gauw.....
Groetjes José

1 opmerking:

Martine zei

Hoi José, wat leuk om te lezen dat je zo'n leuke moederdag hebt gehad! Super dat je ook bent begonnen met hardlopen. Dat valt nog niet mee, vind je ook niet?? Wat een leuke foto's heb je op je blog staan, nu heb ik Michael tenminste ook eens gezien!

Groetjes uit winderig Zeeland,
tot gauw, Martine