zondag 1 maart 2009

Lay-out Maart

De maand maart is nog maar 1 dag oud en ik heb de sketch, die Martine voor de maand maart had uitgezocht al weer af (hahaha). Nee hoor, dat is niet helemaal waar. Dat de lay-out af is, is wel waar, maar Martine had de sketch al veel eerder doorgestuurd (halverwege februari). We vinden het allebei zo leuk om te doen, dat we niet kunnen wachten tot de volgende maand. We geven elkaar nu gewoon een nieuwe sketch zodra we klaar zijn met de vorige (LOL). Dit is de sketch die Martine had uitgezocht:
Dit is mijn uitwerking van de lay-out geworden:
En omdat Martine wist dat ik graag een keer een dubbele lay-out wilde maken, heeft ze bewust voor deze sketch gekozen, omdat ik dan van het stuk papier met de schulprand, wat ik overhield, de 2e lay-out kon maken. En zie hier het resultaat van de 2e lay-out:
En dan hier nog wat detail-kiekjes:
Ik heb op de lay-out foto's gebruikt van de dag dat we gingen verhuizen en voor het eerst in ons nieuwe huis gingen slapen. En daar moest natuurlijk op geproost worden. Ik heb op deze lay-out ook voor de eerste keer mijn cuttle-bug gebruikt. Erg leuk om te doen. Ook heb ik een keer gebruik gemaakt van de kleur rood!!!! Dit is niet echt mijn kleur maar in combinatie met roze vind ik het wel erg leuk. Voor het lintje ben ik speciaal naar Nieuwebrug gereden om even lekker bij Scraps te neuzen. Ik vertelde dan ook tegen Monique dat ik niet van rood hou en 2 tellen later koop ik wel een rood lintje (hahaha).
De lay-out van Martine is ook erg leuk geworden. Wederom weer heel anders, zeker ook qua kleur, maar zeker zo leuk..... Wil je haar lay-out zien? Ze zal hem eerdaags wel op haar blog plaatsen: http://madebymartine.blogspot.com/
Nou, ik kan weer een nieuwe sketch gaan uitzoeken en aan de slag gaan met meer oude foto's die ik nog niet eerder heb gebruikt.
Ik wens iedereen nog een gezellige zondag en geniet van het mooie voorjaarsweer.
Groetjes José


1 opmerking:

Martine zei

Hoi José,

Het ziet er weer super uit! Leuk dat keuzemenuutje onderaan. Heb je een lekker dagje gehad gisteren? Ik ben benieuwd welke sketch jij nu uit gaat zoeken.

groetjes Martine

ps ik doe mijn best om vandaag mijn layout te plaatsen, maar ik moet nog even foto's maken.