vrijdag 20 maart 2009

Blog gepimpt!!!!

Ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe "mede bloggers" hun blog "pimpen". Zo zat ik laatst op het blog van Marije te kijken (zij laat altijd erge leuke dingen op haar blog zien) en zij vertelde dat ze een gratis achtergrond had gedowload van http://www.thecutestblogontheblock.com/. Ik was erg nieuwsgierig en heb toen even gekeken en zag inderdaad hele leuke dingen die je kunt downloaden. Eerst lukte het me niet om dit voor elkaar te krijgen, maar nu is het dan toch gelukt (Pff). En ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Eigenlijk zouden ze voor het oppimpen van je blog work-shops moeten geven. Lijkt me in ieder geval hartstikke leuk.
See you next time,

1 opmerking:

Martine zei

Wauw José, wat is je blog gaaf geworden. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen! Misschien kan jij een workshopje geven???
groetjes Martine