dinsdag 31 maart 2009

100% Fleur

Dit is de sketch die ik deze keer heb uitgekozen. De afbeelding is niet helemaal scherp, maar wel goed te zien.
Ik had van Fleur nog foto's van de afgelopen zomer toen zij bij ons in het dorp meedeed aan de kinder vakantie week. Dat wordt georganiseerd door vrijwilligers en is altijd in de laatste week van de zomervakantie. De eerste dag bouwen de kinderen hun eigen dorp en aangezien het de dagen ervoor flink geregend had kwam Fleur lekker vies thuis, maar Fleur zou Fleur ook niet zijn als ze schoon thuis zou komen.
Ik heb er een dubbele lay-out van gemaakt. Zie hier nog wat detail foto's. Als je op de foto's klikt zie het groter en nog duidelijker.
Het papier had ik al een keer eerder voor een lay-out gebruikt, maar ik vond het zulk leuk papier. Lekker fris.
Martine is nu weer aan de beurt om een sketch uit te zoeken. Ben benieuwd wat het deze keer zal worden.
Dit was het weer voor deze keer. Gezellige avond en tot de volgende keer.
Groetjes José



1 opmerking:

Martine zei

Hoi José,
Je layout is (zijn) superleuk geworden! Die groene vlinder staat er lekker fris bij. En wat een goeie titel!
groetjes Martine
ps.ik doe mijn best om donderdag een nieuwe sketch mee te brengen.