dinsdag 3 maart 2009

Twee vliegen in één klap

Vorige week ontving ik een mailtje van Monique van "SCRAPS" uit Nieuwebrug, met daarin de mededeling dat op zaterdag 14 maart as. er bij SCRAPS de gehele dag gelegenheid is om kaarten te maken voor stichting "De Mand". Dit vind ik een heel leuk idee, maar aangezien ik op zaterdag altijd werk en niet altijd vrij kan krijgen kan ik hier niet aan mee doen (dacht ik). Maar nou leek het mij toch wel leuk om een kaartje te maken, dus waarom dan niet gewoon thuis een kaartje maken en opsturen naar Monique.

Vrijdag keek ik op "Scrap This", de blog van Nancy van den Berg en zag dat ze daar een "little workshop...and challenge...." had staan. Ook dit leek me een leuk idee om mee te doen. Dus waarom niet het kaartje van de challenge van Nancy maken en opsturen naar Monique voor "De Mand"!!!!!

Zo gezegd, zo gedaan..... en hier is het resultaat.....
Nancy, ik vond het leuk om een keer een kaartje van jouw hand te maken. Wel eens waar weer dezelfd kleuren als mijn vorige kaartjes, maar wel helemaal mijn kleurtjes. En Monique, ik hoop dat je hem leuk vindt en zal hem snel naar je opsturen.
Groetjes en een gezellig dag verder.
José

2 opmerkingen:

~Nancy~ zei

Sjee.. dat is zeker 2 vliegen in 1 klap! Wat is je kaartje mooi geworden zeg.. WOWIE!! Mooie kleurtjes ook!!!! Ontzettend leuk dat je de tijd hebt genomen om wat met mijn workshopje te doen!!! Thanks!! Groetjes en tot gauw!

Martine zei

Wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt! Ben ook nog van plan om mee te doen aan dit workshopje, de vraag is alleen nog WANNEER?
Groetjes Martine
ps. namens Lisa nog bedankt voor de voetbalplaatjes