woensdag 8 april 2015

Weekly Deals en uitverkoop!

Voor deze week zijn er echte SUper Deals!!!!!
Deze Weekly Deals kunnen besteld worden tot en met dinsdag 14 april 2015!
Maar morgen, 9 april 2015 ga ik nog een bestelling plaatsen, dus zie je nog iets leuks,
laat mij het dan gerust weten.......
Dan wordt vandaag het uitverkoop-schap (Clearance Rack) van Stampin'Up! weer aangevuld.
Vanaf 10.30 uur zijn de nieuwe producten die in de uitverkoop gaan te zien.
Wil je ook een kijkje nemen, klik dan hier of op de Clearance Rack afbeelding hieronder!

http://www2.stampinup.com/ECWeb/ItemList.aspx?categoryid=2702
Omdat ik vandaag precies één jaar geleden demonstratrice ben geworden,
krijg je bij een bestelling die je vandaag bij mij plaatst,
maar liefst 10% korting!
Deze actie geldt alleen op bestellingen die ik vandaag van jullie mag ontvangen.
Echter ontvang je geen 10% korting op de producten uit de uitverkoop (Clearance Rack)!


Geen opmerkingen: