maandag 20 april 2015

Nog 1 nachtje slapen......en meer!

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver!
De "retired" lijst van Stampin'Up! wordt morgen bekend gemaakt.
Dit is een lijst met producten van Stampin'Up! die gaan verdwijnen uit de catalogus.
Deze producten zullen met een leuke korting worden aangeboden.  
Morgen vroeg zal ik deze lijst op mijn blog plaatsen.
Mocht je nog iets willen bestellen van deze lijst,
geef je bestelling dan morgen voor 20.00 uur via de mail aan mij door.
Maar hou er rekening mee OP = OP!
Wij als demonstratrices weten nooit van te voren welke producten er gaan verdwijnen,
dus ook ik ben héél benieuwd!
 
Dan nog iets anders.
Vanmorgen heb ik een hele gezellige ochtend bij mijn "Uppie" Marit gehad.
Ook Mandy was er, en samen hebben we heerlijk gekletst, maar zijn ook nog productief geweest.
We hebben baby-kaartjes gemaakt.
Ik laat jullie hier graag een andere keer een foto van zien!
 
Voor Marit en Mandy had ik nog een kleinigheidje meegenomen.
Een "Berry Basket" met voor Marit een spuugdoekje erin (zij is nl. zwanger van een meisje) en o.a. versierd met de stempelset Somthing for Baby.

Voor Mandy had ik er lekkere chocolaatjes in gedaan en versierd met o.a.
de Butterflies Thinlits Dies. 
Beide labels had ik o.a. versierd met de Hello You Thinlits Dies.
 
Marit en Mandy, ik heb een gezellige ochtend gehad!
 
Voor nu nog een gezellige avond!


3 opmerkingen:

Marit zei

Het was supergezellig! Bedankt voor je mooie en lieve kadootje!

Sarah zei

Ziet er leuk uit ! Liefs ☆ Sarah ☆

Ilse zei

Oh wat zijn die mandjes mooi!!!
Toch leuk om zo een mooie cadeautjes te geven.
Groetjes
Ilse