dinsdag 7 april 2015

Korting!!!!!!!!!

Morgen, 8 april 2015, is het precies een jaar geleden dat ik demonstratrice
van Stampin'Up! ben geworden.
En omdat ik dat feestje graag met jullie wil vieren,
krijg je morgen bij een Stampin'Up! bestelling bij mij
een korting van maar liefst 10% !!!!!!!!
Dit geldt alleen voor bestellingen die je bij mij plaatst
en die ik op 8 april 2015 binnen krijg!
Dus.....kijk je verlanglijstje nog even goed na
en wie weet kan jij morgen profiteren van een leuke korting!
 
Verder wil ik jullie nog een zakje laten zien, die ik heb gemaakt
met de "Mini Treat Bag Thinlits Dies".
Op dit moment wel één van mijn favorieten........

Het zakje heb ik gemaakt voor een vriend van ons,
die dit weekend open huis houdt omdat hij verhuisd is.
 
Aan de binnenkant een mini envelop, gemaakt met de Envelop Punch Board.
Hier kan een bijdrage in voor nieuwe huisraad!
Rest mij jullie nog een gezellige avond toe te wensen!


3 opmerkingen:

Sarah zei

Heel tof gedaan ! Liefs ☆Sarah ☆

Martine zei

LEUK!!!!

Ilse zei

Heel leuk dat zakje !!!
Groetjes
Ilse