woensdag 1 april 2015

Weekly Deals en BELANGRIJK nieuws!

En er zijn weer SUper leuke nieuwe Weekly Deals.
Deze zijn te bestellen tot en met dinsdag 7 april 2015!
En omdat ik 8 april 2015 precies een jaar geleden startte als Stampin'Up! demonstratice,
heb ik voor jullie een leuke aanbieding.
Plaats jij op 8 april 2015 bij mij een Stampin'Up! bestelling, ontvang je over deze bestelling
10% korting!!!!!!!
Let op!!!!!! Deze actie geld alleen op bestellingen die ik op 8 april 2015 van jou ontvang!
 
Dan nog ander belangrijk nieuws!
In tegenstelling tot hetgeen op de voorpagina van de jaarcatalogus staat vermeld,
loopt de jaarcatalogus 2014/2015 tot 2 juni 2015.
Dus als je nog iets wilt bestellen uit deze jaarcatalogus kan  dat tot 2 juni 2015!
En hou er dan ook vast rekening mee dat de In Color 2013 - 2015 collectie
 gaat verdwijnen uit de catalogus!
Dit geld voor zowel de inkt-producten als papier,
maar ook voor andere producten in de Color 2013 - 2015!
 
En dan wil ik jullie nog laten weten dat op dinsdag 21 april 2015 de lijst uitkomt met
producten van Stampin'Up! die met "pensioen" gaan.
Dit is een lijst met producten die definitief zullen verdwijnen uit de catalogus.
Hou dus 21 april 2015 je mailbox in de gaten, want dan zal ik deze lijst aan jullie doormailen.
Woensdag 22 april 2015 ga ik een bestelling plaatsen, dus wanneer je iets ziet staan in de lijst van producten die met pensioen gaan, kan je deze nog voor de laatste keer bestellen!!!!!!
 
 
 

Geen opmerkingen: