maandag 8 augustus 2011

Kind van Holland

Vanavond heb ik een pakketje opgehaald, van spulletjes die ik besteld had bij "Kind van Holland". Ik vond het alleen al leuk om mijn bestelde spulletjes op te halen, maar toen ik het pakje kreeg, vond ik het nog leuker. De spulletjes waren zo leuk ingepakt, dat ik heb bijna zonde vond om het uit te pakken.
Dit had ik besteld voor mij en Martine: Houten klossen van House Doctor. Leuk om kantjes op te draaien en in een glazen pot neer te zetten. En zinken labels met een hartje er uit gestanst. Ook altijd leuk om op te hangen of aan een rieten krans te hangen......

Als kadootje zat er ook nog een zakje bij met daarin twee houten wasknijpers. Zo leuk allemaal.....


Morgen ga ik even gezellig een dagje winkelen met de meiden, dus kan ik nog even kijken voor mooie glazen potten.


Nog een gezellige avond en tot gauw.

Groetjes José

6 opmerkingen:

Martine zei

Oh José, dat ziet er inderdaad allemaal geweldig uit! Super, die verpakking en de klossen zijn ook helemaal LEUK!!!
Groetjes, Martine

Ilse zei

Wat zijn die zinken labels mooi ! Die verpakking is inderdaad te mooi om open te doen .
Ook al heb je het zelf besteld , als je het ontvangt is het net een kado !
Veel plezier ermee !!!
Groetjes Ilse

Brenda zei

Ohhhh kwijl kwijl kwijl, wat een super leuke spulletjes heb je gekocht zeg!! En wat gaaf ingepakt!!
Ik vind de klossen helemaal te gek, en die labels ook al... ook maar eens gaan shoppen daar!!
Ik ben weg....naar die super leuke webwinkel ;-)!
Liefs Brenda

Dicky zei

Hoi José,
Heb even lekker je blog bekeken, je hebt weer een hoop leuke dingen gemaakt. Het welkom thuis kaartje en kadootje voor Monica vond ik ook erg leuk, was ze zeker wel blij mee. Ga snel mijn foto's uitzoeken en aan mijn vakantieboek beginnen. Groetjes Dicky

@nne zei

gewoon mooi! liefs, @nne

hokje zei

Leuke winkel en mooie spulletjes! Ben even aan het posten bijlezen; wat een lief kadootje voor je dochter en helemaal compleet met het mooie kaartje erbij.

Fijne avond! Groeten, Miranda