vrijdag 27 mei 2011

Nog meer verjaardagen......

Aan het scrappen van mijn foto's kom ik de laatste tijd niet veel toe. We hebben zo veel verjaardagen, dat ik alleen maar bezig ben om kaartjes en kadootjes te maken. Ik vind het wel heel erg leuk om te doen hoor, maar zo blijven de foto's wel liggen.

Fleur haar vriendinnetje was ook afgelopen woensdag ook jarig. Ze had haar verjaardag al wel gevierd, maar toch is het leuk om nog wat op je "echte" verjaardag te krijgen, dus had ik voor haar dit kaartje gemaakt en Fleur had ook nog een klein kadootje voor haar.
Vanmorgen ben ik bij Martine op de koffie/thee geweest om haar verjaardag te vieren. Ik had deze keer de kadootjes verzorgd. We geven altijd samen met mijn andere vriendinnen één kadootje. Deze keer geen scrapspulletjes, maar spulletjes voor haar cupcake-verslaving. De kadootjes bestonden uit een boekje om cupcake's te versieren. Een bakplaat voor mini-cupcake's, spulletjes om de cupcake's te versieren en nog een doosje met mini-cupcake-kuipjes.
Alles was in roze, dus heb ik het tasje waar de kadootjes in zaten ook maar versierd met roze. Het geruite hartje heb ik ook zelf gemaakt. Het is zo leuk om een kadootje zo te versieren en nog leuker om kado te geven......
Zo, vanavond de laatse avond van de avond-4-daagse. Voor Fleur heb ik nog een groot melkpak gemaakt. Ik zal zo nog even proberen daar foto's van te maken, zodat ik die ook nog aan jullie kan laten zien.


Wens ik jullie alvast een heel gezellig weekend en tot gauw.


Groetjes José

5 opmerkingen:

Martine zei

Hé José,
Wat zagen mijn kadootjes er SUPER uit. Het was haast zonde om ze uit te pakken. Maar de inhoud is ook errug leuk!! Nogmaals heel erg bedankt! En tot vanavond, ik hoop dat het droog blijft.
groetjes, Martine

Ilse zei

Hallo José ,
Heel mooi kaartje gemaakt !
Het zakje met kadootjes is heel mooi geworden , dat hartje is zo lief .
Fijn weekend !
Groetjes Ilse

hokje zei

Alleen de verpakking is al een kadootje op zich; superleuk gedaan!

Fijn weekend,
Miranda

What's in a day zei

Wat gezellig en wat leuk voor Martine, de cadeautjes zijn zo echt persoonlijk geworden.
Leuk om te krijgen!!!

Groetjes,Eefie

Dicky zei

Het kaartje en de cadeautjes zien er echt super leuk uit. Martine was er zo te lezen erg blij mee. Groetjes Dicky