maandag 23 april 2012

Kadootje.

Ons nichtje Sabrina is gaan samenwonen met haar Pim. Ze had van ons al een kado gehad, maar toen wij nog even naar hun huisje gingen kijken toen het helemaal klaar was, wilde wij toch nog iets meenemen. Aangezien Sabrina graag schoonmaakt bedacht ik dat ik wel een leuk tasje kon vullen met schoonmaakspullen. Maar om nou zo een tasje te vullen....... Daar moest natuurlijk iets leuks van worden gemaakt. Ik heb de kleuren gebruikt die zij ook in hun huis hebben.  

Ze hebben het inmiddels al gekregen en Sabrina vond het heel leuk.

Groetjes,
José

7 opmerkingen:

Martine zei

wat superleuk zeg!
maar zoiets moois ga je toch niet echt gebruiken??
ieder doekje, sponsje heeft een leuk omhulseltje gekregen....echt TOP !!

groetjes martine

Martine zei

Hé José,
Wat ziet dat er superleuk uit! Sabrina boft maar met zo'n creatieve tante.
groetjes van die andere Martine

Anneke zei

Erg leuk!

Judith zei

Het is dat schoonmaken niet tot mijn hobby's behoort, anders zou ik graag zo een tasje in ontvangst willen nemen...
Of zou dit juist plezier aan huishoudelijk werk toevoegen? (-;

Super leuk gemaakt!!!

Groetjes, Judith

hokje zei

Schoonmaken is niet echt mijn hobby, maar met dit prachtige pakketje zou je bijna voor je plezier gaan doen ;)
Leuk gemaakt!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Katja zei

Leuk gedaan Jose!!

Groetjes Katja

Katja zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.