zaterdag 14 april 2012

Boy....or....Girl?

Als je in een nieuwbouwwijk woont, kan je er op wachten, dat iemand zich meld met de mededeling: Hoera, ik ben zwanger! Zo gaat het ook bij ons in de straat. Is de één nog niet bevallen of de volgende verteld dat zij ook een baby verwachten. Met dit nieuws kwam onze buurvrouw dus ook. En wat is dan leuker om een kaartje in de bus te doen om ze te feliciteren. Joost en Siegnella, dit kaartje is voor jullie:
Ik heb een kaartje gemaakt met twee "voorkanten". Wordt het een meisje of een jongen? Erop heb ik hele kleine vlindertjes gehaakt.

Voor de andere buurvrouw, die vorige week is bevallen van een jongen, Rens, heb ik ook nog even een kaartje gemaakt. Zij had van ons al een paar lekkere cup-cakes gehad, maar een kaartje hoort er natuurlijk ook bij.

Zo, nu ga ik na een dag hard werken, lekker op de bank en genieten van het weekend!


Voor jullie ook allemaal een gezellig weekend.
Groetjes,

José

8 opmerkingen:

Ilse zei

Heel mooie kaarten , leuk gevonden om 2 voorkanten te maken .
Geniet nog van je weekend !!!!
Groetjes Ilse

Judith zei

Heel mooi zijn je zwanger/geboortekaartjes! De vlinders zijn zo schattig. Ik heb ook geleerd hoe ik deze vorm moet haken. Leuk om te maken, he?!
De kaart van Rens is ook super! Lieve kleurtjes en het vogeltje aan de binnenkant is ook zo snoezig.
Heel fijn weekend, geniet van de rust!
Groetjes, Judith

bleudelavandou zei

Heel mooi en origineel!!

Liefs
marieke

Martine zei

Hoi José,
Je kaartjes zijn weer fantastisch!
Geniet van je weekend!!!
groetjes, Martine

hokje zei

Mooie kaartjes; leuk idee om een kaartje met twee voorkanten te maken!

Fijne avond. Groeten, Miranda

Loraine Living zei

Leuk zo in twee kleurtjes en een stoer kaartje voor Rens! groetjes

Anoniem zei

Wauw wat een leuk idee en wat ziet de kaart er mooi uit.

Groetjes Syl

Judith zei

Mooi kaartjes.
Bedankt voor je reactie op mijn blog en leuk dat je volger bent geworden.

Groetjes Judith