zaterdag 19 maart 2011

Creatieve hobby- en handwerkdagen 2

Gisteren ben ik samen met Martine en Angela naar de Creatieve hobby- en handwerkdagen geweest. Wat ontzettend gezellig hebben wij het gehad, zeg...... Ik heb genoten van alle spulletjes die ik daar zag. We hebben alleen tijd gehad om in de hal te kijken met de scrap- en kaartspullen, maar we hebben genoten. Vooral bij de stempelkraam van Ludiec. Wat een mooie stempels hadden ze daar. En de spulletjes die ze daar mee maken, zijn nog veeeeel leuker. Hier zie je 3 stempels die ik bij hun heb gekocht.


De plaatjes zijn een beetje klein uitgevallen, maar ik denk wel dat je goed kan zien wat er op staat. Ik heb gisteravond gelijk nog even op hun site gekeken, en daar staan nog veel meer leuke dingen. Ga zeker nog een keer wat dingetjes bij hun bestellen.


Verder heb ik nog papier, lintjes, stempelkussentjes, embosingmalletjes voor de cuttlebug, stansjes voor de cuttlebug, malletjes voor doosjes enz. enz. gekocht. Kortom te veel om op te noemen.


Helaas moet ik vandaag aan het werk en kan dus niet met mijn spulletjes aan de gang, maar zodra ik iets heb gemaakt van mijn nieuwe spulletjes zal ik ze jullie laten zien.


Geniet van het mooie weekend, want volgens de weerberichten moet het een strallend weekend worden. Ik ga zo gauw en aan het werk en hoop morgen ook van de zon te mogen genieten.


Groetjes José

3 opmerkingen:

Martine zei

Hoi José,
Ik vond het ook heel erg leuk en gezellig! En wat hebben we mooie spulletjes gekocht!!! Vooral die stempels. De embossingpoeder heb ik al even geprobeerd, hij is idd echt wit! Gisteren ben ik nog een keer daar Den Bosch geweest om naar de andere beurs te gaan. Die was ook erug leuk, maar vrijdag vond ik het toch leuker! Tot gauw!
groetjes, Martine

Theetante San zei

Hoi Jose! Die stempels van Ludiec zijn echt super leuk he? Ik was er helemaal weg van. Ik had ze ook al op de beurs in Utrecht gezien. Ik heb er geen gekocht, maar de volgende keer ga ik er zeker een kopen.
Groetjes San

Miranda zei

Wat een prachtige stempels! Veel plezier ermee.