vrijdag 5 maart 2010

Heel veel kaartjes

Deze maand staan er bij ons op de verjaardagskalender heel veel namen van familie en vrienden die jarig zijn. Daarom heb ik vanmiddag maar eens wat kaartjes gemaakt. In totaal heb ik 8 kaartjes gemaakt, en laat er hier een aantal van zien. Toen ik de foto's maakte begon het al wat donker te worden, dus de foto's zijn niet helemaal goed gelukt, maar volgens mij krijg je wel een goede indruk (klik op de foto voor een groter beeld).

Deze heb ik voor mijn zus Helma gemaakt, zij wordt 15 maart 50 jaar.
Deze heb ik gemaakt voor Fleur haar vriendinnetje Abbey, zij geeft zondag haar kinderfeestje:
Onlangs heb ik in de Store van Ingrid Danvers van die leuke kleine labeltjes besteld. Deze kon ik nu mooi gebruiken.
Dit kaarjte heb ik een aantal keren gemaakt, voor de "mannen".
Voor jongens/mannen vind ik het nog altijd moeilijk om kaartjes voor te maken. Vandaag ook, Martine haar zoon Jasper, is vandaag jarig. Hij is 17 jaar geworden, en dat vind ik een moeilijke leeftijd om wat voor te maken. Daarom heb ik voor hem maar een kaartje gekocht. Sorry Martine, deze keer geen eigen gemaakt kaartje voor Jasper.........
Ik wens jullie nog een gezellig weekend en tot de volgende keer.
Groetjes José

2 opmerkingen:

Miranda zei

Wat een mooie kaartjes. Je bent maar druk geweest!

Martine zei

Hoi José,
Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Zo heb ik weer wat inspiratie opgedaan, bedankt daarvoor!! Prettig weekend.
groetjes, Martine