woensdag 17 maart 2010

Sem!!!!

Op 16 februari is de zoon van mijn zus vader geworden van een zoon, Sem!!!! Het is het eerste kindje voor mijn neef en zijn vriendin. Ze zijn helemaal in de wolken. Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om op kraamvisite te gaan, maar heb al wel vast een mini-boekje voor ze gescrapt. Het geboortekaarte was in de kleuren blauw en bruin, dus daar heb ik het boekje op aangepast. Nou, Remko en Inge, ik kom binnenkort gauw langs om jullie dit boekje te overhandigen.
Ook hoorde ik vanmorgen dat de andere zoon van mijn zus weer vader is geworden. Ook zij hebben een zoontje gekregen. Wel leuk, want zij hadden al een dochtertje. Wat zijn naam is weet ik nog niet, maar ik weet wel dat ik weer snel aan de slag moet om weer een mini-boekje te maken. Dus niet alleen de ooievaar is druk, maar ik moet ook snel aan de slag.......
Groetjes José

1 opmerking:

Martine zei

Hoi José, Van harte gefeliciteerd met de uitbreiding van de familie. Wat leuk he, zo'n klein mannetje. Jij bent wel vlot met scrappen, wat een schattig boekje heb je gemaakt. Breng je het morgen mee, dan kan ik het live bekijken?! Van Kees heb in nog niets gemaakt.
groetjes, Martine