vrijdag 7 november 2008

Transparante Familie Boekje


Nou, hier dan eindelijk de foto's van mijn Transparante boekje dat ik afgelopen zondag heb gemaakt. Ik zelf vind het erg leuk geworden. Ik heb er niet heel erg veel bij gedaan, want door het gebloemde vilt heeft het verder niet veel nodig.
Ik vond het erg leuk om dit boekje te maken en ga het zeker nog een keer proberen. Maar dan misschien wat meer zelf stempelen, al hoewel ik dat wel eng vind, omdat het wel glad is, waardoor de stempels gauw gaan schuiven.
Nou, voor nu een gezellig weekend en tot gauw.
Groetjes José
PS. Ik heb expres de foto bovenaan laten staan, nu kan je er nog op klikken om een vergroote versie te zien.

3 opmerkingen:

Birgit zei

Hé José,
Ik vind 'm ook erg mooi geworden, 'k hoop dat je meiden dat ook vinden, ze kunnen zo'n eigen mening hebben! :)
Groetjes,
Birgit

Martine zei

Hoi José,
Wat is je boekje gaaf geworden. Prachtige kleuren!! En geweldige foto's. Ik had al eerder gereageerd, maar op de één of andere manier is dat niet doorgekomen. Geniet van je weekend en tot donderdag!
groetjes Martine

Ingrid zei

Wat een ontzettend leuk boekje. En wat een prachtige foto's. Heel mooi!