vrijdag 2 januari 2015

Weekly deals!

Allereest wil ik iedereen een heel gezond, liefdevol en creatief 2015 toewensen.
 
Dan laat ik jullie graag de weekly deals van deze 1e week in het nieuwe jaar zien.
Deze producten zijn nu met een fixe korting te koop.
Echter alleen te bestellen tot dinsdag 6 januari 2015.
Ook tot aan dinsdag te bestellen zijn de producten uit de najaarscatalogus. Dus wil je nog iets bestellen uit deze catalogus of zie je nog iets bij de weekly deals wat je graag wilt hebben, laat het mij dan nog even weten. Maandagavond 5 januari 2015 plaats ik nog een bestelling.
 
En dan gaat vanaf 6 januari 2015 de nieuwe voorjaarscatalogus in!
Wil je graag met de nieuwe producten aan de gang, dan kan je je nog opgeven voor een workshop bij mij thuis op 7 en 8 januari aanstaande.
 
Vanaf 6 januari 2015 is de voorjaarscatalogus online op mijn blog in te kijken.
Evenals de Sale-A-Bration folder. Want op 6 januari 2015 gaat de Sale-A-Bration van start.
Tijdens de Sale-A-Bration kan je gratis producten van Stampin 'Up! verdienen.
Bij iedere €60,- die je besteed aan Stampin'Up! producten, mag je een gratis product uit
de Sale-A-Bration folder uitzoeken.........
 
Producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus ga ik bestellen op vrijdag 9 januari 2015.
Geef hiervoor je bestelling uiterlijk donderdag 8 januari 2015 aan mij door.

Geen opmerkingen: