dinsdag 6 januari 2015

Voorjaarscatalogus en Sale-A-Bration!

Jippie!!!!!!!!
Eindelijk is het zo ver. Vanaf vandaag gaat de voorjaarscatalogus in.
Wil je de catalogus inkijken, klik dan hier!
Wil je al gelijk aan de slag met nieuwe producten uit de voorjaarscatalogus, woensdagavond 7 januari en donderdagavond 8 januari 2015 geef ik bij mij thuis een workshop!
Kijk voor meer informatie bij agenda workshops!
Opgeven kan door mij een mail te sturen!
 
Ook gaat vandaag de Sale-A-Bration van start!
Wil je de Sale-A-Bration folder ook even inkijken, klik dan hier!

Wat houd de Sale-A-Bration nou precies in?
Hier nog even alles op een rijtje!
 
* De Sale-A-Bration loopt van 6 januari tot en met 31 maart 2015!
 
* Voor iedere €60,- die je besteed aan Stampin'Up! producten,
mag je uit de Sale-A-Bration folder een gratis product kiezen!
 
* Koop je tijdens de Sale-A-Bration dus voor €120,-
dan mag je twee gratis producten kiezen!
 
* Geef je tijdens de Sal-A-Bration een workshop bij jou thuis
en er wordt tijdens deze workshop voor €275,- of meer verkocht,
mag je bovenop je verdiende Hostes Credits,
nog eens voor €27,- aan extra gratis producten uitzoeken!
Dit geld uiteraard ook als jijzelf een totale bestelling van €275,- of meer doet!
 
Kortom een echt feestje!!!!!!
 
Wil je dit feestje ook meevieren met Stampin'Up! en profiteren van al deze voordelen,
laat het mij dan even weten.
Wie weet kunnen we dan een workshop bij jou thuis organiseren!
Mail mij dan even: madebyjose@hotmail.com

Geen opmerkingen: