maandag 25 juli 2011

Leuk kaartje....

Voor mijn zus, die nu lekker op vakantie is naar Turkije, had ik even een kaartje gemaakt. Onze oudste dochter is met haar mee op vakantie. Het is voor het eerst dat ze alleen, dus zonder ons, op vakantie is, en ik moet zeggen, ik mis haar wel hoor..... Nu weet ik wel dat ze in goede handen is bij mijn zus en zwager, maar toch, 14 dagen van huis........
Het kaartje heb ik gemaakt met papier van Prima Marketing, Madeline Colletion "Skyward". Ik vind het zulk mooi papier. En papier met vlinders er op en dan ook nog met text....helemaal leuk. En natuurlijk ook een gehaakt vlindertje erop......

Het postzegeltje heb ik gestansd, met een stans die ik had gekregen van Martine. Deze is van Papertreyink. Hij is zo ontzettend leuk. Martine had er zelf ook nog de bijbehorende stempels bij gekocht. Deze zet ik zeker op mijn verlanglijstje, want die zijn ook zo leuk.

Nog een gezellige dag allemaal en ik kom gauw terug met foto's van mijn vakantieboekje.

Groetjes José

3 opmerkingen:

Ilse zei

Heel mooi kaartje !!!!!! dat gehaakte vlindertje is SUPER . Ik moet me dringend eens verdiepen in het haken als ik zie wat voor mooie lieve dingen jij er mee maakt .
Groetjes

hokje zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt! De stempels komen mij bekend voor ;) en zo'n stans is inderdaad erg leuk (voeg hem toe aan mijn verlanglijstje...)

Fijne dag,
Miranda

Martine zei

Hé José,
Wat een superleuk kaartje!!! Wij vonden bij thuiskomst ook zo'n prachtige kaart op de mat! Bedankt hiervoor!! Morgen gaan we weer gezellig samen werken, kunnen we lekker even bijkletsen! Tot morgen,
groetjes, Martine