dinsdag 4 januari 2011

Happy New Year

Het nieuwe jaar is al weer een paar dagen oud, maar dat weerhoud mij er niet van om jullie alsnog een gelukkig nieuwjaar toe te wensen. Dat het maar een liefdevol, gezond en creatief jaar voor jullie mag zijn.

De kinderen zijn inmiddels al naar school en we kunnen terugkijken op een heerlijke kerstvakantie. Lekker veel sneeuw gehad (dit gaf ook wel weer ongemakken met zich mee), heerlijk geluierd en gezellige kerstdagen gehad. Na de kerst zijn we nog lekker een paar dagen naar Maastricht geweest. Heerlijk in een hotel geslapen, lekker gewinkeld in Maastricht en ook nog een dag Maastricht bekeken vanuit een Amerikaanse schoolbus en vanaf een boot. Ook zijn we nog in de Mergelgrotten van de St. Pietersberg geweest.
Nadat we thuis zijn gekomen hebben we een hele gezellige oudjaarsavond gevierd bij Ron, Martine, Jasper en Lisa. Ook een andere vriendin van Martine, met haar gezin waren er. Een gezellige boel dus.

Nu weer in het oude ritme. De kerstboom is weer opgeruimd en gisteren ben ik even gezellig met Monica naar het tuincentrum gereden, om weer even wat nieuwe dingen in de huiskamer neer te zetten.

Nou, dit was het weer voor vandaag. Ik ga even lekker op mijn hobbykamer zitten. Onze kapster heeft op de valreep van het oude jaar nog een baby gekregen, dus ik ga even een kaartje voor haar maken. Nog een gezellige dag en tot gauw.

Groetjes José

1 opmerking:

Martine zei

Heerlijk geslapen????? Ik heb een ander verhaal gehoord. Maar jullie hebben het wel leuk gehad he?! Vind je het ook zo jammer dat de vakantie al weer voorbij is?
groetjes, Martine