vrijdag 17 juli 2009

Zomervakantie....

Het is al weer even geleden, dat ik iets op mijn blog heb vermeld. Ik ben ook zo ontzettend druk. De kinderen hebben lekker "zomer-vrij", dus we zijn heerlijk de hele dag aan het keutelen en genieten van het mooie weer. Van scrappen komt niet echt veel en als ik al wat aan het freubelen ben, zijn het kaartjes die ik maak voor de nodige verjaardagen. Deze verstuur ik eigenlijk ook gelijk, dus foto's heb ik niet gemaakt.

Ook moet er nog gewoon gewerkt worden, want wij gaan deze keer laat op vakantie. We hebben er in ieder geval wel heel veel zin in. Deze keer gaan we weer naar Frankrijk. We gaan daar naar een kastelen camping in het plaatsje Villeréal. Dit ligt aan de zuidelijke grens van de Dordongne, vlakbij Lot-et-Garonne. Het is een mooie 4* camping met veel vermaak voor de kinderen en in de omgeving is veel te doen en te bezichtigen. Maar goed, we moeten nog wel even wachten.

Zondag ga ik samen met mijn zus nog even lekker winkelen in Doorn en meedoen aan een work-shopje "a postcard from". Ik heb er erg veel zin in. Ben wel benieuwd wat we gaan maken.
Nou dit was het voor deze keer. Ik wens iedereen een gezellig weekend en ik hoop volgende week het eindresultaat te laten zien van de workshop.
Groetjes José

Geen opmerkingen: