woensdag 29 juli 2009

Helemaal blij......

Vorige week vrijdag ben ik nog even naar Doorn geweest om een "Cards Only Kit" te kopen voor in de vakantie. Het leek me wel makkelijk om dat mee te nemen. Cor loopt altijd een beetje te mopperen, op alle knutsel-spullen die ik meeneem in de caravan. Nou dacht ik, dan koop ik een "Cards Only Kit", dan hoef ik verder niet zo heel veel spullen mee te nemen. Maar nou ben ik bezig om alle spullen bij elkaar te zoeken die ik wil gebruiken voor het maken van de kaarten, en nou ligt mijn bureau al weer aardig vol. Ik zal toch weer het e.e.a. stiekem de caravan in moeten smokkelen (hahaha). Ik heb trouwens de Cards-Kit Daisy Bucket Delight van Lea Albers gekozen. Ik hou wel van bruin/groen/blauw tinten.

Toen ik in Doorn was, werd er door "de meiden" daar gesproken over een work-shop "TAART! & CUPCAKES". Wat ik hier over hoorde was erg leuk. Ik was helemaal enthousiast...... en je voelt het al...... We hebben ons ingeschreven voor deze workshop. Samen met nog 3 vriendinnen gaan we de workshop doen, dit omdat Martine nog een cadeautje voor haar 40e verjaardag tegoed had. Ik heb er helemaal zin in (lol). Lekker 's morgens een taart maken bij de bakker en 's middags nog even "cup-cake-scrappen". We moeten nog wel even wachten, want 10 oktober is de workshop, maar ik heb er al wel helemaal zin in.

Nou, als ik nu naar buiten kijk, regent het pijpenstelen. Ik had de meiden belooft om naar een buitenbad te gaan om te zwemmen, maar dat wordt het denk ik niet helemaal. Ik denk dat we een binnenbad moeten gaan opzoeken. Ik wens iedereen een gezellige dag en tot de volgende keer.

Groetjes José

1 opmerking:

nora zei

hoi Josee,
Hier is het prachtig en warm.Leuke kit heb je gekocht.Je vroeg naar de cupcakes Die heb ik gesneden met de cricut (celebration) Hoop dat je er wat aan hebt Groetjes Nora