maandag 18 april 2016

Pensioenlijst!

Afgelopen zaterdag ben ik bij een bijeenkomst van Stampin'Up! geweest
en wat was het ontzettend gezellig!
Ik heb mijn "swapjes" geruild voor een heleboel andere leuke "swapjes".
We hebben veel informatie gekregen, wordkshops gedaan én......
we hebben de nieuwe jaarcatalogus 2016 - 2017 gekregen!!!!!!!
En wat veel nieuwe leuke dingen staan er weer in!
Helaas kan en mag ik jullie daar nog niks over vertellen.....
Even geduld nog!
 
Een nieuwe catalogus met nieuwe producten houdt wel in dat er uit de
huidige catalogus dingen gaan verdwijnen.
Deze gaan met pensioen en kunnen voor de laatste keer worden besteld.
Wil je deze "pensioenlijst" bekijken, klik dan op onderstaande afbeelding.
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/product/Discontinued_List_English_NL.pdf
Morgen, 19 april 2016, plaats ik om 18.00 uur nog een verzamelbestelling.
Dus....wil je nog iets bestellen uit deze lijst, mail dit dan aan mij door.


Geen opmerkingen: