dinsdag 1 september 2015

Najaarscatalogus!

Vanaf vandaag is de najaarscatalogus van Stampin'Up! van start gegaan.
Een SUper leuke catalogus die vol staat met leuke kerstspullen, maar ook vind je
er spulletjes om herfst- en halloween kaarten mee te maken!
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2015%20Holiday%20Catalog/20150901_HolidayMini_en-UK.pdf
Ik maakte voor jullie alvast dit kerstkaartje!
Mijn eerste kerstkaart voor dit jaar ;-)

Ik maakte deze kaart met de Flurry of Wishes stempelset en gebruikte ook de daarbij
horende Snow Flurry Punch.

(Stempelset kost €25,- en de punch kost €22,-)
(Koop je ze tegelijk dan krijg je een korting van 15% en komt de set op €39,75)
 
De nieuwe najaarscatalogus kan je digitaal bekijken (klik op de afbeelding van de catalogus) maar je mag hem
ook kosteloos bij mij op komen halen. Opsturen kan ook, je betaald dan wel de verzendkosten!
 
Woensdag 9 september 2015 plaats ik een verzamelbestelling, dus wil je nog iets bestellen,
geef dit dan via de mail aan mij door. 

Geen opmerkingen: