vrijdag 3 juli 2015

Kaart in een doosje en nieuwe workshops!

Ik vind het zo leuk om ze te maken,
een kaart in een doosje!
Deze had ik gemaakt voor mijn neefje Jay, die afgelopen zaterdag
al weer 1 jaar werd.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn helemaal in de stijl van zijn kamertje.
 
Dan heb ik onder het kopje "Agenda Workshops"
nieuwe workshops geplaatst.
Laat het maar weten, als je aan 1 van deze workshops deel wilt nemen.
 
Dan nu nog de weekly deals voor deze week.
Ik plaats geen verzamelbestelling, maar mocht er iets voor je bij zitten, laat het me gerust weten!
 
Ik wens jullie een heel zonnig weekend toe!


1 opmerking:

Judith zei

Gefeliciteerd met je neefje's verjaardag!
Oh, oh, die sterren zijn wel te gek op deze mooi gemaakte kaart-in-een-doosje!!! Van vlinders houd ik ook, maar sterren blijven toch mijn favoriet (-:
Ik zal zo een kijkje op je workshoppagina nemen. Ik kom namelijk graag weer eens langs!
Fijn weekend,
zonnige groetjes, Judith