zaterdag 14 februari 2015

Happy Valentine's Day!

Vandaag is het Valentijnsdag!
En omdat er vandaag geen school is, heeft onze dochter gisteren op school, aan haar liefste vriendinnetjes alvast een kleinigheidje gegeven.
(Sorry voor de slechte kwaliteit foto!)
 Een Cellophane Bag gevuld met snoepjes en de bovenkant versierd met een stempel
uit de "Hey, Valentine" stampset!
Hierop nog wat hartjes en een touwtje aangebracht en klaar is het presentje.
Ik heb ze ook al een aantal keren gemaakt als presentje bij een workshop.
Zo leuk om te maken en het is super snel klaar!
Het presentje is in ieder geval goed in de smaak gevallen bij haar vriendinnen!
 
Ook heb ik nog een aantal Valentijnskaartjes gemaakt!
Voor wie????????
Ik hoop dat ze vandaag bij diegene in de bus vallen!
(Bron Pinterest)

(Binnenkant van het kaartje)
Ik wens iedereen vandaag een Happy Valentine's Day!

3 opmerkingen:

Martine zei

Wat een schatjes! En bedankt dat ik 1 van de gelukkigen was die zo'n mooie valentijnskaart van jouw ontving. Groetjes, Martine

Judith zei

Je hebt wel hele leuke presentjes gemaakt! De kaart is ook zo mooi.
Jouw stijl is mooi (-:

Marie-claire zei

Mooie kaart en die traktatie daar zullen de vriendinnen blij mee zijn geweest!

Groetjes Marie-Claire