woensdag 20 augustus 2014

Weekly Deals en babykaartje!

Dit zijn de Weekly Deals van Stampin'Up! voor deze week. Er zitten weer leuke en mooie dingen bij.
Mocht je nog iets willen bestellen, morgen ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen.....
Dus.....geef voor morgenavond je bestelling nog door op:
Je maakt dan ook nog kans om gratis producten van Stampin'Up! te verdienen.
Wil je weten wat je kan winnen? Kijk dan hier!
Dit kaartje maakte ik al weer een tijdje geleden, toen mijn zus voor de eerste keer oma werd!
Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe kleuren van Stampin'Up! Hello Honey en Lost Lagoon. Dit zijn mijn twee favoriete kleuren van de nieuwe kleurlijn!
 
De eendjes komen uit de stempelset Something for Baby.
Een super leuke stempelset, die je ook nog kunt combineren met de Baby's First Framelits Dies.

Gezellige dag vandaag!
Groetjes,
José

2 opmerkingen:

jolanda's journaling en plannen zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.
toppie hoor.

liefs jolanda

Martine zei

Wat een ontzettend lief kaartje!!
groetjes, Martine