maandag 19 mei 2014

Babyshower!

Ons nichtje is zwanger en bijna uitgerekend. Tijd dus voor een babyshower!
Gisteren was het zover. Samen met onze dochter Monica hadden we een high-tea georganiseerd, voor tantes, nichtjes, aanstaande oma's en vriendinnen.
Het was een super gezellige middag met heerlijke hapjes, versieringen, veel cadeautjes en vooral heel veel zon!!!!
Buiten de gezelligheid om, moest er ook nog gewerkt worden. Iedereen kon een rompertje versieren met textielstiften en een kleerhangertje bestempelen. En omdat er al heel lang bekend is dat zij een jongetje krijgen, kon daar makkelijk op ingespeeld worden.

Voor alle gasten had ik een mini melkpakje gemaakt.
Deze is heel makkelijk te maken met de Mini Milk Carton Bigz L voor de Big Shot.
 
De melkpakjes heb ik versierd met verschillende stempels; Gorgeous Grunge, Simply Stars en Label Love. Deze zijn allemaal te bestellen bij StampinÚp!
In de melkpakjes had ik een sleutelhanger gedaan met daaraan een gehaakt beshuitje met babymuisjes.
 
Aanstaande donderdag 22 mei 2014 ga ik weer een bestelling plaatsen voor Stampin'Up!
Dus heb je nog iets nodig, laat mij het dan voor aanstaande woensdag weten.
En denk eraan, je krijgt nog steeds gratis clear stempels bij besteding van €75.-
 
 

3 opmerkingen:

Judith zei

Oh, dat ziet er geweldig leuk uit! Het idee om alle genodigden op rompertjes te laten kleuren vind ik super! Ook de melkpakjes zijn schattig. Nou ben ik wel benieuwd naar de gehaakte beschuitjes (-:

Unknown zei

Dat ziet er heel gezellig uit! Leuk zijn je melkpakjes.
Liefs Angelique

Martine zei

Wat ziet het er allemaal gaaf uit!!