dinsdag 1 april 2014

Hip Hip Hooray!

Ken je dat? Even geen inspiratie hebben........
Nou, ik heb dat vandaag en dan moest ik van mezelf nog een kaartje maken voor mijn buurvrouw die donderdag jarig is.......
Maar toen bedacht ik me ineens, ik heb bij Stampin'Up een Designer Card Kit besteld,
de Hip Hip Hooray!!!!!
Wat een uitkomst, alles zit in de kit met voorbeelden en al. Alles is ook al uit gestanst en in stikkervorm. Je hebt dus niet eens lijm nodig........
Ook zitten er super leuke stempels, mini paperclips, enveloppen en draad in......
Hoe compleet kan het zijn!


Nou, je raad het al, binnen 5 minuten had ik een super leuk kaartje klaar!!!!!
Lang leven Stampin'Up!

4 opmerkingen:

Judith zei

Leuk hoe gevarieerd deze kit is. Een geslaagde kaart voor je buurvrouw! Nog bedankt voor de wensen voor mijn verjaardag.
Kom je de 11e ook naar Marit? Zou gezellig zijn je weer te zien!
Groetjes!

Ilse zei

Heel leuk kaartje , heb de set ook besteld ( geen slechte keuze zo te zien hè )
Zo handig als de tijd ontbreekt .
Groetjes
Ilse

Marie-claire zei

Ja, leuk is die, ik heb 'm ook, zo'n gave set!
Mooie kaartjes staan er op je blog!
Fijn weekend!

Groetjes Marie-Claire

Anoniem zei

Leuk kaartje Jose.
Ik heb de set ook besteld kan niet wachten tot deze binnen is.
Gezellig weekend.

Groetjes Syl